niedziela, 30 grudnia 2012

Przed i po 2013

http://sukcesmarozmiars.blogspot.com/

Wyżej jest zamieszczony link jednego motylka, która wymyśliła coś fajnego.
Mianowicie wszystkie chętne osoby robią sobie zdjęcie dokładnie 1.01.2013 i kolejne 1.02.2013. 
Następnie zamieszczamy zdjęcia na naszym blogu.
Moim zdanie to fantastyczna motywacja. Wstawiajcie to na swoich blogach, bo im więcej dziewczyn w tej akcji tym lepiej ;)


Wczorajszy bilans to około 475 kcal, więc bardzo się cieszę. Wszystko sobie zapisuję, żeby mieć lepszy wzgląd we wszystko co zjadam.

Dzisiaj się mierzyłam i chyba urosłam od zeszłego roku bo mam już 174 cm a nie 173. Rany, kiedy ja przestanę rosnąć? 

Trzymajcie się
K.

10 komentarzy:

  1. Dobrze że rośniesz;)
    Super bilans!
    Powodzenia w 2013 roku;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba też się przyłącze do tej akcji.
    Fajnie że rośniesz, im wyższa tym seksowniejsza ;)
    Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Ci zazdroszczę wzrostu.
    Ładny bilans.
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny bilans :) a to że rośniesz to tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobra motywacja :) powodzenia. bardzo pomaga nie marnować czasu.
    http://pretty-perfection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. też praktykuję zapisywanie tego co zajadam :) a wzrost to atut! pamiętaj! pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam poczytać o zdjęciach ale niestety blog jest prywatny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz co, ja mam 178 cm wzrostu i akurat uwielbiam to :)
    Też się odchudzam, chcę zejść do 50 kg lub mniej (czyli jeszcze 3 kg), ale nie umiem tak liczyć kalorii i spisywać tego. Chciałabym żeby mój dzienny bilans wynosił 475, podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym wejść na polecony blog, ale nie mam uprawnień bo żaden bloger mnie nie zaprosił. Mogłaby któraś z was to wrobić? Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń